muza

sobota, 11 listopada 2017

Nowy Motyw "Gems&Glitter"

Hejka:)
tutaj _Lincia_MSP , tak wiem , wiem że dzisiaj jest sobota a miało ten post być w czwartek ale niestety nie miałam czasu a więc przechodzimy już do nowego motywu :)
nazywa się on Gems&Glitter MSP przetłumaczyło Błyskotki&Brokat , ale przetłumaczone w tłumacz google :) to Klejnoty&Brokatu :D haha
Oto strona przestawiająca nowy motyw :
zapowiada się ładnie :) Jak dużo brokatu<3
Ubrania z konta dziewczyny :
1 Strona

2 Strona
3 Strona
4 Strona
To na tyle z konta dziewczyny przechodzimy teraz do konta męskiego
Ubrania dla chłopaków :
1 Strona
2 Strona
3 Strona
to na tyle z konta męskiego , a więc tak jak na ostatnim motywie dziewczyny mają aż 4 strony ,a chłopacy 3 :) Dobra przechodzimy do nowej kategorii na tym blogu , czyli komplety które zrobiłam :)
Komplet #1 na koncie dziewczyny :
jego wartość to 2400 Sc ja niestety go nie kupiłam :( ale mi się podoba :)
Komplet #1 na koncie chłopaka :
dobra teraz rzeczy z rzeczy jest tylko jedna strona
oto ta strona :
animacje :
tło :
tło mi jakąś nie pasuję do tego motywu :/
to wszystko
ubrania 4/4
Animacje 2/2
rzeczy 1/2
i tło 1/2
wszystko razem = 8/10
Dzięki za przeczytanie papa
zdj. z kont Julia12345b i LinciMSP
Yt : _Lincia_MSP
Instagram: _lincia_msp
Snapchat: Julia12345b
MSP : Julia12345b
MSP : LinciMSP
MSP: LinciaMSP





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz