muza

niedziela, 5 listopada 2017

Nowy Motyw Bubble Pop - Bąbelkowy Wybuch :)

Hejka :) to mój pierwszy post na tym blogu , a będzie on dotyczył nowego motywu na msp czyli Bubble Pop na polskie - Bąbelkowy Wybuch :)

Strona na samym początku wejścia na MSP, z pierwszego wrażenia wygląda bardzo ładnie ,a czy ubrania będą ładne dowiecie się po przeczytaniu tego bloga :)

 Ubrania na koncie damskim :
1 strona


2 strona


3 strona
4 strona

to na tyle ubrań z konta dziewczyny teraz przejdziemy do konta męskiego :

1 strona
2 strona
3 strona
na koncie męskim mamy 3 strony z ubraniami , a na damskim 4 strony :)
Mamy również nowy pakiet vip :
Damski pakiet vip
Męski pakiet vip
Najbardziej z tego pakietu vip podoba mi się ten zwierzak taka " Świnka Jednorożec " :D

Teraz chciałam poruszyć temat o najdroższej bluzce w historii MSP : Jest ona za 50 000 Sc to bardzo dużo , jak dla mnie :) wygląda ona tak :
Damskie konto
Męskie konto
tło :
rzeczy :
1 Strona


2 strona
ocena motywu :
ubrania damskie : 4/5
ubrania męskie : 3/5
rzeczy : 5/5
tak wiem ,  że nie pokazałam animacji sorka:) ale ocena to 5/5
vip : 5/5
to tyle dziękuję za przeczytanie papa
zdjęcia z kont : Julia12345b i Lincimsp <3

                                                                                                                                  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz